زوجي قطع شفتي - تفسير قطع القضيب في الحلم رؤيا العضو المقطوع في المنام

شفتي زوجي قطع قصتي مع

شفتي زوجي قطع كم طول

زوجي منزعج من عودة صديق طفولتي لحياتنا ويريد قطع

شفتي زوجي قطع تمتع الزوجين

شفتي زوجي قطع زوجي يألمني..

شفتي زوجي قطع قصتي مع

شفتي زوجي قطع افففففف مشكلتي

تفسير حلم رؤية قطع اليد في المنام لابن سيرين

شفتي زوجي قطع قصص مصرية

شفتي زوجي قطع افففففف مشكلتي

شفتي زوجي قطع تفسير حلم

تمتع الزوجين — افلام وقصص محارم

شفتي زوجي قطع قصص مصرية

قصص مصرية

هل أطيع زوجي في قطع أختي؟

سمر فى احد الايام كنت بانيك مومس راقية جدا من عيلة ولفتت نظرى لللون اسنانى انه يميل للاصفرار وده طبيعى جدا لانى اشرب القهوة كثيرا اثناء عملى ولقاءاتى برجال العمال والتجارة داخل وخارج مكتبى رغم انى اهتم وبشكل كبير جدا بمظهرى وانتفق مبالغ شبه طائلة على المظهر المهم شكرت الموممس على ملاحظتها وقررت الذهاب لطبيبى الخص صاحب اكبرالمنتجعات عفوا المستشفيات الصحية لأزالة الجير من اسنانى وكلفت السكرتية الشخصية بتاعتى بحجز موعد ولكن صاحب المنتجع عفوا المستشفى اخبرالسكرتيرة انه يفضل ذهابى للعيادة الخاصة به فى المساء لالقى اقصى درجات الرفاهية والخدمة العشرة نجوم المهم ذهبت فى الميعاد المحدد وكان فى التاسعة والنصف مساء وعند دخولى العيادة الملكية التى توصف بانها دنيا الاحلام استقلنى اكبرالاساتذة التخصصين بالترحاب وكذلك الورود من السكرتارية والريسبشن المهم دخلونى غرفة الكشف بتاعة الاسنان وهنا انتصب عــــــبــــــد البــــــــــــــــر لانى اتفاجأة ان الدكتور صاحب المستشفى لا يقوم بنفسه او احد مساعديه بتلك عمليات الرفاهية مثل تبييض الاسنان بازالة الجير منه او مثل ذلكبل تقوم بها دكتورة مبتدئة تعمل بعيادة دنيا الاحلام بتاعة الدكتور الباشا المهم لما شفتها وعبد البر انتصب قالت لى اتفضل حضرتك على كرسى الكشف بتاع الاسنان وسالتنى وهى باصة على عبد البر وهو منتصب داخل البنطلون حضرتك عايز تبييض الاسنان وازالة الجير فقلتلها الجير اللى هنا وانا بشاور على سنانى فأبتسمت بهدوء وقعت على كرسى السنان وهى ابتدت تنضف اسنانى بس ده كان بيخليها قريبة جدا منى وهى بتوطى عليا عشلن توصل سنلنى وبقى وانا كنت باضرب عينى على بزازها الكبيرة من بين المسافات اللى بين زراير بلوزتها وكانت مسافات واسعة وكانت ستيانتها لونها روز وريحة برفامها روعة وكانت بتسند ايدها على كتفى علشان تثبتنى منغير حركة منى علشان تكمل تنضيف وبكده كانت بتلصق فيا بشكل رهيب خلانى عايز احضنها جامد واهريها بوس ومص ولحس فيها كلها المهم اوصفهالكم هى طويلة170 سم تقريبا وعريضة الاكتاف قوية البنية شعرها اسود ناعم وقصاه توب كاريه لحد الكتف بشرتها بيضاء وعيونها عسلى واسعة وحواجبها طويلة ورفيعة سوداء ورموشها طويلة وشفايفها عريضة طويلة عليها روج روز ماشى مع لون الستيانة وبزازها كبيرة مستديرة متحركة بسهولة كبيرة جدا من تحت البلوزة الصفراء بتاعتها وجيبتها ضيقة جدا فوق الركبة ب 7سم ويا خرابى على الركبة ملهاش حل والوراك مدهشة ابيض بوردى المهم انا ابتديت اعاكسها وهى بتشتغل فى سنانى وكنت باسند ايدى اليمين على ضهرها لما بتقرب منى وتسند ايدها على كتفى علشان تثبتنى وهى تقولى لا مش كده حضرتك انت كده مكتفنى مش هاعرف اشوف شغلى شيل ايدك من على ضهرى من فضلك وانا ابتسم بهدوء وانزل ايدى لحد وسطها واقولها هنا كويس وهى تتأفف وتقول هى بتتنهد لا ابعد ايك عنى وما تلمسنيش خالص لحد انا مااخلص شغلى وان ارد عليها طب وبعد ما تخلصى شغلك احطها تانى فتبصلنى وهى بتهز راسها وبعدين حضرتك عايزه اخلص فأسكت واشيل ايدى لفترة لحد ما تهداء وبعدين احط ايدى على ضهرها تانى ورحت قايلها على فكرة يا دكتورة انتى ذوقك عالى فقالت مرسيى بس ليه فقلتلها اختيارك الوان لبسك شيك ففرحت وقلتلها قبل ما تخلص ابتسامتها وتشكرنى خصوصا لون الستيان يجنن فبصت على صدرها بسرعة وابتدت تدارى فتحات البلوزة بين الازرار واتغاظت وقالت لى انت بتبص فين بالظبت الوقت كله ده كنت بتتفرج على الستيان فقلتلها هو لاتبقى ايدى عليكى ولا كمان ابص على الهدوم اللى مخبية احلى بزاز فى مصر فقالتلى عيب كده بس كانت الفرحة بتنط من عنيها وده اللى خلانى اكمل المحاولة واستنيتها تكمل تنضيف سنانى وابتديت احاول لمس بزازها بايدى وهى لقيتها بتتمحن شوية شوية مع لمساتى لبزازها لحد ما لقيتها بتقوللى كفاياك خبيط فيهم انا تعبت حرام عليك وانا مستمر لحد ما قربت تخلص تنضيف وقالتلى خلاص امسح اسنانك بالفرشة وتمضمض بقك بعد كده ونبقى خلصنا فرحت قلتلها طب حاضر وبع ماخلصت شغلها قالتلى شوف سنانك فى المراية وقلى رايك فقلتلها لية هو احنا فى صالون حلاقة فبصت لى وسكتت وبعد ما شفت سنانى فى المراية قربت منها وقلتلها طب ممكن اجربهم علشان اطمن فقالت ايه عايزنى اجبلك تاكل علشان تجربهم فقلتلها لا كده ورحت ضميتها بقوة وبوستها فى شفايفها بوسة قوية وطويلة لحد ما لقيتها بطلت تقاومنى لانها حاولت تبعدنى عنها بس مين يا ريس ده الضبور اللى هى فى حضنه وبعد البوسة انهرت وسلمت وهنا بقيت ابوسها فى شفايفها وامصهم وابوس بزازها بعد ما طلعتهم من الستيان فقلات ارتحت دلوقتى اديك وصلتلهم اه وقلعتنى الستيانة اللى كان لونها عاجبك وانا اضحك واضحك ونزلت على السرة وهى تتأوه اااااااااااااااااه ااااااااااااهه اومممممممممممم حرااااااااااااااااااام عليك تعبت وقلعتها الجيبة ويا لاهوى على الوراك البتلو والكلوت الاخضر الحرير وطيزها ملبن وقشطة وانا امص واعض والحس طيازها ووراكها وهى أححححححححححححح ااااااااااههههههههه اوممممممممممم ارحمنى يا جنان ارحمنىىىىىىىىىىى انا باتقطع وان اقلها استنى يا شرموطة ده لسة عبد البر ما اشتغلش هاهريكى فتقلى هو ده اسم الدلع بتاعك وانا اضحك وقلتلها لا يا لبوة ده اللى جوة البنطلون اللى انت باصة علية من اول ما دخلت عليكى الاوضة وهى تضحك وتقول ليه مسميه كده وان رحت منزلها الكلوت ومصيت ولحست كسها ولقيتها منزله ميتها من بدرى ولباسها غرات من سائلها اللزج وعضيتها بشفايفى فى شفرات كسها وهى راح صارخه اااااههههههه لاااااااااا ااااااا هههههههه كانى رميت عليه ميت نار وابتديت ادخل صوابعى فى طيزها ورحت مقعدها على عبد البر ونكنها فى طيزهاوابتدت هى تطلع وتننزل على زبرى بسرعة وتتاوه ااااااهههه هههه اححححححححح اومممممممممممم اااااههههه وبعدين رحت شلتها ونومتها على المكتب بتاعها على ضهرها ورفعت رجليها ودخلت زبرى فى كسها والغريب كانت الدكتورة مفتوحة وقالتلى انها هى اللى فتحت نفسها غلط لما كانت بتلعب فيه لماتتمحن والرغبة تغلبها ولكن على مين منظر كسها واضع انه استعمال قديم ومضياف لكل الحبايب وكريم مع اصحابها ولما دخل زبرى فى كسها صرخت وبكت كفاية حرااااااااااااااام انا هاموت ده مش زبر انت مربى كلب دوبر مان وانا فضلت ادخل واطلع زبرى وبسرعة لحد ما انهارت والدموع ملت عنيها اللى كانت مليانه نشوة وسعادة من النييك وبعدين قلبتها على ضهرها ووشها للمكتب ومليلت بوشها عليه ورحت نيكها فى طيزها وهى تتااوةاااااااااااااااااههههههه اوممممممممممممممممم وبعد نص ساعة نيك خليتها تمص عبد البر وتنضفة بس من غير ما تشيل من عليه الجير ولا ابص فى المراية بعد التنضيف وكنت منزلها لترين لبن فى طيزها وعلى كسها من برة وعلى بزازها وسنانها طبعا اتملت لبن كده محتاجة تبييض اسنان يللا تشفلها دكتور غيرى انا مش فاضى وبعد النيك خدنا ارقام الموبايلات وكان اسمها الدكتورة راندة ومشيت من العيادة مبسوط علشان طبعا ماشى وانا اسنانى نضيفة جدا وبتلمع وكمان عبد البر كان اتنضف وبيلمع جدا عقبال اسنانكم جميعا منقوووووووووول الزواج من إمرأة جميلة له محاسنه لكنه أيضاً يصبح مصدر عذاب و ألم طبعا مثل كل أنواع الزواج التقدليدي كان عن طريق الأهل و لم تتسنى لي الفرصة للجلوس إليها قبل و أنا لم يكن لي أي تجربة مع أي فتاة.

  • كنت اقف على الطبليه وكانت امي تقرفص امامي وتفركني بالصابون من أعلى لأسفل وتتكلم معي خلال الإستحمام وتعلمني على كيفيه اعتنائي بنظافه اعضائي الجنسيه وتستخدم كلمات ولاديه لوصف الأعضاء مثل "قطوش" و "عش" و "عشعوش" للكس و"حمامه" و "هبره" وهبوره" للأير وحتى كلمه "زب" كانت تستخدمها وتعطيها تصغير مضحك مثل "زبزوب" أو "زبره" وكانت تقول لأخي: "يلا صار لازم نغسل "زبورتك" او صار لازم نغسل ال"زبوره" بشد الباء" وكان اخي ينتصب زبه دائما مثل القلم وامي تغسله بالصابون وتلعب به خلال رشه بالماء كي ينظف جيدا اما انا فكانت تفرك كسي بالصابون لفتره طويله.

اذا شفتي هذي الصفات في زوجك اعرفي انه ؟؟؟؟؟؟؟ خاااااااااااااااااااين

.

  • .




2022 hammocky.com